Pitihän sitä käyä avvaamassa kalastuskausi toissa päivänä. Sattusi sopiva ilima ja "vappaapäivä"  Pelotteluksihan se meni.Tiiä sitten toipuuko ne kalat ikinä tuosta vierailusta. Saalista saatiin vallankamalasti...Yks pajupusikko,ainakin oli kolome kilonen!! 15 kilon turpasmätäs...oon aika ylpiä siitä ja se passaa niin nätisti tuohon kukkapenkkiin.Ainahan se voittaa sen karanneen simpukan.Minkä kanssa kerran taistelin vajaa tunnin mökkijoella.Vaan oikiasti minä luulin, että siellä oli se hemmetin iso hauki ja siellä oli ihan oikiasti,varmasti. Hauki vaan ajatteli, että siitä simpukasta saa paremman gourmeeaterian. No, olin sitten nälissäni kun se simpukkaki karkas. Särkyneitä ikkunoita ei lasketa...ne oli vaan sivuosumia.

Vättyläinen oli elementissään   siitä on vaan niin mukavaa olla kaikessa mukana ja apuna.Tai sitten se on vaan yksinkertasesti siunattu Paris Hilton geeneillä ja kaikki on niin ihanaa pienellä londilla.

Käympä auttamassa Harria...hiivin hiljaa niin ei kalat häirinny.

Taijampa lähteä takasi...alakaa "kilikelloja" paleltaa..kuulen jo joululaujen soivan

Ääni tuntuu jo menevän sopraanon puolelle ... "Oi, vätyt pienoiset kestäkää, koska meillä on jo kesäää"

Siis mitä Täh??!!...et voi olla tosissas!!!!!

Y-yy, kaa, koo ja nee..Yy-yy, kaa-kaa, yy... Näin heiluu posket.

Kas näin heiluu pää ja...

näin heiluu silimät ...on näky komea

vaan nyt tää jätkä otti lähti..Pelekään, että musta tulee Annikki Tähti

Ja peppu heiluu näin takasin rannalle päin

En etsi nakkeja, edes rinsessaa , en kaipaa juomakaan ; mä pyydän taivaan valoa ja jos lämpöä "kilkuttimille" saan. Ja pysyn tässä, en veden lähelle mene lainkaan.

No, mutta kun tuo touhus on niin avuttoman näköstä

Istun tässä vaan, enkä lausu sanakaan...ainakaan ääneen

Aika paska heitto...osu kuitenkin nyt veteen...miksi nuo ikkunapokat on mukana tossa uistimessa?

Siis minä olen kiltti, enkä arvostele yhtään (otappa kuva ja kehu)

Siinä teille...oottakaapa ku tuun ens kerralla. Sitten kuletettaanki saalis peräkärryllä kotia...kuka näyttää sitten kieltä.Minä luulen, että meillä savustuspönttö tirisee ja naapurit tuoksusta kihisee.

 

Aina kun ei muista kaikkia asioita. Valitettavasti sama pää kesät ja talavet. Käytiin äskettäin vierailulla ABC:lla. Oisha se ollu kamala herätys aamulla, kun ois ollu kahavipannu tyhyjä ja se ainoa pahe loppu.No siellä matkalla viivähti kyllä muutenki aikaa, joko minä olen liian hijas tai sitten vaan kiva pysähellä katsomaan kaikkea. Yksinkertainen taivaanrannan maalari, minkäs teet. Toisaalta oon oppinut kuukauden aikana pesseen lattiat oikialla tekniikalla, pyyhkimään pölyt..etten hukuta tavaroita, tiskaan astiat käsin ( mun pitkät kynnet kärsii) Tamppaan mattoja. niin ei voi kaikkea vaatia.En tiennykkään, että semmosia asioita on olemassa..Täällä on imuri ollu sen ajan tiukasti pistokkeeseen kytkettynä, jospa se ei murisis minulle enää. En ymmärrä miten jotku ossaa kouluttaa ne heti siihen, miksi sitä sitten sanotaanki..tai sitten tuo on maanantaikappale.

JB:n mielestä olen ostanut aivan liian halapaa wcpaperia, sen pehmeys ei vissiin ollut sille tarpeeksi sopiva...Rinsessa mikä rinsessa.

tästä vois ihan hyvin ilimottaa elläinsuojeluun...näin kovalla pitäs muka jotain tehä..hmph

No, ooppa nyt tyytyväinen...harvalla sitä on pitsistä wessapaperia, että elä aina VALITA!!

Hittolainen, tohon on jääny aivan liian iso palanen, eikä ole edes reiitetty. Näin siinä käy, ku pittää kesken työn selittää asiat. Tullee sutta ja sekundaa.

Kiiminkijoen.... "sininen hetki" ...Jo valo päivän horisonttiin painunut on.Sininen hetki valtaa huoneen
kajastus hento kasvoillasi viivähtää..lyrics by Nonstop...

Nyt palelee pirusti, että taispa tulla willapusero+pipo ilta ja yö...ehkä joskus pitäs aatella :)

Hyvää Wappua kaikille...olokaa ihmisten lailla, JOS ette muuta keksi...tai sitten vaan kiltisti.Sekään nyt huono vaihtoehto ole ;)