Kuvaa kuvan jälkeen...

Siis mikä toi korkea torni on?

Ja sinnehän minä kyllä meen

No,ei oo pakko noin kovasti huutaa mulle

JB...Lopetappa se mökötys ja ala tulla.

JB: Tullaan tullaan..mutta mää oon vasta 17 vkoa ja eka kertaa..Tyhymä

Vätys: Minä kulen sinun mukana..hölömö...En jätä yksin

JB: Ensin pijetään kiirettä ja sitten pysähyttään...päättäsivät jo..

Mennään lujaa...eihän tuota marisijaa jaksa kuunnella.

Veltto: JB..sinun kannattas mennä nyt kauemmas

JB: Käykö tuo Vätys kaikilla pytyillä?

Veltto: JB..menisit nyt poies

JB: Ai, miksikä

Veltto: Usko pois nyt

JB: Okei...minä lähen

Vätys: Tää on Huitsin kaste..

JB: Oiskohan meijän pitänyt mennä tästä ennen annea? Tää meni rikki...

JB: Veltto...väistäppä vähän.

JB: Minä sanosin, että VÄISTÄ!! tönäsen sinut ales...

JB: Eestä!

Veltto: Voe pers....nymmää tipun

Veltto: Kiitti vaan JB..

JB: No,anteeksi..sää oot muuten hassun näköinen =D

JB: Nuo Corgit on aivan hulluja

JB: Kulen kyllä nyt loppumatkan ihan yksin..

Veltto: JB ei tiiä mitä on tulossa..

Vätys: No ei =D

JB: Hei jätkät...täällä on makkaraa...Wuhuu

Vaan nyt me lyyän jaRRRrrrrrrut päälle

...Ja loikataan muihin hommiin...SE on MOI