Tää on ollu aamuviikossa koko viikon ja mennyt nukkumaan jo tosi aikasten…ennen aamua..niin on jäänyt tämän blogsunpäivitys.

Mitäs meille…aika on kulunut tosi nopeaa,ainakin sitten välillä…juossu ku parvi willejä gepardeja.
Poikien kanssa ollaan lenkkeilty siellä sun täällä…ootellaan niitä tuloksia sieltä testeistä…vielä ei oo kuulunut mittään,mutta nehän saatto kestää kuukaudenki.

Perjantain agiliitotreenit perruuntu Veltolla pakkasen vuoksi…ehkä parempi niin sillä täällä ainakin on tullut jo lunta niin yhellä kertaa niin paljon, että taijan muuttaa sinne Ahrikkaan siihen asti kun lumet sullaa,vaikka tuo toinen suunta oiski mieluisampi…Onneksi se lumi satoi erillisinä hiutaleina…ois se ollukki kauhia rysähys jos ois tullut yhtenä pallona..varmaan oisin tieteski just ollu siinä alla.

ton lumentyöntelyn jälkeen täytyy myöntää että minä ja osa selästä ei nyt tykätä toisistamme…mutta mikä sitä pahan tappas…sen verran pittää panna kiusallakin vastaan.

ja toisaalta pääasia että pojat nautti lumesta…opettelisivat vielä kolaamaan…se on niin ihanaa, saisivat koko rahan eestä nauttia lumesta…mää voisin itteeni sitten ajella takaa tuolla hangessa…tuskin saisin kiinni. ja jos joku haluaa lisätä lumitöidensä vaikeusastetta…niin voin lainata Vätystä….kevyt? pakkaslumikin painaa kolassa, kun siinä roikkuu 16,5kg painoinen kakara.

On se kyllä niin ihana, etten voi muutakuin kiittää jotakin ”suurempaa” tai voihan se olla pienempiki, että tuo karvakorva tuli tänne minun ja Velton seuraksi…kyllä mulla on kivaa katsella tuossa portailla, istuskellessa (hoks, Ajattelematta) niitä kun ne ajaa toisiaan takaa…okei, yleensä se leikki päättyy siihen, alkaakseen sitten heti uudelleen….että Veltto heittäytyy *lue heitetään* maahan ja Vätys tekee sille alustan tarkistuksen….sillä on se sen oma Bäädmän leikkisä.

On se vaan niin ihanaa tuo lumi...


Tästä se Bäädmän lento taas alakaa...

Sää oot niin lelu........


EI *****tti se tullee taas....

eipä siinä menny ku tovi...

 

anteeksi jos joku ei ole tällä viikolla tajunnut tai kestänyt mua täällä kotisuunnalla…kun mulla on ollu ainakin hauskaa ja olen ollut tosi iloinen…ettehän te välttämättä ymmärrä vaikka yrittäsin selitttää…Mutta kattokaas jos puhhuu  välillä tarvitsematta sanoa sanaa…niin se voi toisaalta olla pelottavaa,mutta tosi kivalla tavalla kuitenki tai sanoo sanoja joita ei tarvitsisi sanoa kun ne on jo siellä :)   Ette te tainnu ymmärtää mitään…mutta oikeestaan ei sillä silleen mitään välia…pääasia on se ettei mun tartte ajatella, niin paljoa =) …ainakaan koko aikaa….

Mää jatkan tätä hymyilemistä ja toivon sen jatkuvan =) ku emmää jaksais kovin hiljaakaan olla enää…ja silloin tuskin mua kukkaan kestäis :) 

tää *huokaa* ja aina ei voi voittaa…ei ees joka kerta…minä tuskin sillonkaan vaikka ois yks arpa arvottavana.

mutta seuraavaan kertaan asti toivottavasti =)

peeässää: eipä oo tullu tunnustuksia kuka on kääntänyt tota Vätyksen kelloa…nooh, samalla voi joku kertoa sen, että kuka pirtana on vienyt sen käymään trampoliinillä…siitä on nykyisin niin kiva leikkiä sitä leikkiä mulla…ei oo mikkään kiva tunne olla sen pomppualusta…mää en käsitä kuinka tuo Veltto sitä kestää kun se sitten muut ajat leikkii sen kanssa …Toisaalta onhan se kiva katsoa kuin se RRrrrakastaa sitä pomppimista..ehkis mää kestän.