Veetua ja Efua....Veetu on ton annen siskon pojanpoika...reipas 1,5v nuoren miehen alku.Ja Efu on lyhennys Erittäin Fiksu Uros.Se on samanikäinen Saksanpaimenkoira uros niinku meijän Veltto elikkä 4,5 vuotta.Oli se vähän iso vielä mulle leikkikaveriksi,mutta kiva silti oli käydä sitä moikkaan.Sitte ku mää kasvan isommaksi niin sitten mää kyllä kutittelen sitä lissää....Nyt se kutitteli mua,ja sillä oli niin pirtanan pitkät koivet etten päässy ees karkuun :)
1687021.jpg
Efu from SeluskaJärvi...Ylikiiminki

1687067.jpg
Moiiiiiiiii....Mää oon Vätys from HuitsinNevada,Arkala...12 viikkoa vanaha

1687035.jpg
Hih...älä kutittele...mää oon niin herkkä kutiaan

1687129.jpg
Ja mää oon kyllä poika...ei tartte alustaa tarkistaa

1687043.jpg
Jumankekka sillä on liian pitkät jalat..saa mut kiinni...

1687277.jpg
Mää lähen kyllä nyt Veetun kanssa tänne päin

1687007.jpg
Mie pääsin Veetun kanssa se äidin ...Anun sylliin...Efu ei päässy...hihii

1687426.jpg
Ainiin kattokaas mitä mulle tapahtu eilen illalla :) ....mää oon aika jätkä nyt...anne vaan tirisee joka kerta ku se mua kattoo...hullulla on halavat huvit :)

Kuulumisiin taas...Meillä alakaaki Velton kanssa nyt onnenpäivät...anne joutuu lähtemään taas töihin...niin me saahaan täällä kahestaan bilettää,niin että koko HuitsinNevada raikuu.