mää täytän tännään hurrrjat 9vkoa.Noitten kahen mielestä minä oon kuiteski vielä ihan vauva.Pitivät mua koko ajan silmällä...en saa mennä yksinään minnekkään.Nooh,okei lensihän tuossa sunnuntaina,kun Marika ja Timo tuli mua katsomaan Kanahaukka tuosta vajaan 60m päästä.Ajattelin,ensin että tuli lissää vieraita kun tuon Veltto-veljen poika Viski oli lähettänyt viestin,että nekin pysähtyy mökiltä tulomatkalla meillä.Ne oli kuiteski kaikki siinä samassa autossa ;) *hih*
Eilen illalla kun käytin annea vielä ulkona,niin tosta meidän grillipaikan takaa lähti kans joku isompi lintu...täällä on kyllä aika jännää.Tänään meillä pyörähti sisällä kaks pääskystä moikkaamassa Pulia ja Ukkoa.Ne on meijän undulaatit...joo,heilutelkaan tekin päätänne..anne on vähän hassu antaan nimiä noille meidän lemmikeille.Voishan se tietenki ajatella niin,että mitä "mietitympi" nimi niin se on rakkaudella annettu.
Jos ne joskus tekkee poikasia niin niillekkin on nimet...yks tuttu täti ;) saa sieltä sitten Spurgun ja Dokun...ja Viskille on menossa Kossu ja Vishy :-)
1616706.jpg
Mää oon kuulemma hiekkalaatikon kingi..ja kun olin taas niin hiekkanen.Noi kaks sano,että ne vie mut uimaan.En kyllä tienny mitä tarkoittivat,mutta kun viedään niin lähettävä on.

1616715.jpg
Veltto sanoi mulle,että se näyttää mitä se uiminen on...menin sitte ison veikan vieressä ku minua vähän jännitti.

1616764.jpg
Tämä on vettä...tätä voi myös juoda,mutta nyt me ollaan uimassa.

1616772.jpg
tuuppa nyt perässä.

1616785.jpg
oota minua
1616719.jpg
Jumankekka...jos veessä tullee ton näköseksi...
1616807.jpg
Meijän isiki Misiu oli käyny uimassa...kattokaa senki muodonmuutosta.

1616736.jpg
Lähen kyllä litomaan...en halua olla tollasen näköinen niinku isi ja Veltto veli

1616730.jpg
Vätys hei,vielä otetaan kunnon riehumiset...anne tykkää ku auto on täynnä hiekkaa..siis bileet.

oli siellä uimassa kuitenki kivvaa...paitsi toi ulkonäön menetys...oon käyny vähän väliä tarkistamassa että eihän Veltto oo jääny sen näköiseksi...otan nyt pikku tirsat,jotta jaksan sitten yön yli nukkua...

Terveisiä kaikille täältä HuitsinNevadasta...
                                                     joka on kuitenki Huitsin lähelläki ;)