moikkis :-)

Mää oon joutunut hoitamaan tuota yhtä ja oon ollu aivan poikki...sillä oli viikon verran kuumetta (ei se ookkaan niin paha,sillä eihän pahaan tartu mikään) ja sitten se vielä täytti vuosia :-) vasta kuitenkin vaan viisi...lapsi on silloin kuulemma oppivaisimmillaan....katotaan tuskin se anne tuosta yhtään viisastuu...ainakaan se ei sitä ole vielä näyttänyt.Ihan yhtä hassuja se puhhuu ja haaveilee yhtä mahottomia.Kyllä se joskus aina Oulusta tulleessaan hymmyilee...käyköhän se jossaki muuallaki ku päivähoidossa :-)

Niin ne tännekki tuli vihdoin ja viimein hankikelit ja sain raahattua tuon vanhuksen hiihtämään...tai tärkeintähän oli se makkaranpaisto...tuolla jossakin...karttaahan se ei ole vieläkään saanut hankittua,niin me sitten eksyillään täällä ihan hukassa.viime vuonnahan meille tuli sellaisia 5-6 tunnin lenkkejä,kun pyörittiin tuolla pitkin metsiä.Musta oli kiva järkyttää sitä kun päästiin kotia...Anne lysähti portaille,niin minä poika pyörittelin vielä palloa pelailun merkeissä :-)

tässä muutama kuva meidän tämän päivän reissusta...on se makiaa ku aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta...ja ympärillä henkeä salpaava hiljaisuus...paitsi mitä nyt tuon yhen läähätys pilaa tunnelman :-) Tänäänkin istuttiin tuolla metsäsaarekkeessa ja kuunneltiin kun Kanahaukka piti jonkinmoista konserttia...Luonnon läheisyyden takia kai tuo Anne täällä tykkää asua...on sillä varmaan joskus yksinäistä,ku mua vaan aina käyään katsomassa :-) Joku taso se kuitenki pittää olla...ekaks mää ja ehkä tokaks vasta se :-) tai oikeestaa vasta Pulin ja Ukon jäläkeen...

1381682.jpg

1381685.jpg

1381681.jpg

1381680.jpg

1381679.jpg

Olenhan minä tuon agiliidonkin taas aloittanut...ja olen kyllä erittäin iloinen,että Sonja jaksaa mun kanssa sitä leikkiä....net sannoo että minä olen hitaan rauhallisen nopea,mutta ENHÄN mää voi juosta kovin nopiaa ku Sonja ei muuten mun perässä pysyis ;-D ...Siitä tuo meijän anne on iloinen,että en nää enkä kuule muita koiria,EN edes vaikka siinä ois uroskoira vieressä :-) ja taijan minä suorittaa nuo opeteltavat asiat aikas oikein,melkein heti kerralla oikeinki...noppee en vaan vielä oo....mutta enhän mää sitä sonjaa kovin taakse voi jättää,sehän saattaa eksyä :-)
Hajuaisti mulla kuulemma vaan toimii liianki hyvin,ja siks mun täytyy aina välillä yrittää merkata...ja merkkasin mää Sonjanki sillon eka treeneissä...Pyyän kauheesti sitä anteeksi,ja yritän olla ens kerralla herrasmies...meillä tosin on kolomen viikon tauko :-(

tässä on mun eka treeneistä Sonjan annelle juoruama kertomus:
Mitähän me treenattiin edes...? :D Pujottelu verkkojen kans ainaki, ne meni tosi hyvin ja alko jotain rytmiäkin jopa löytyä. Sitte otettiin A:ta ja puomia, joiden kanssa ei ollu ongelmia. Jotain pieniä radan pätkiä muistin virkistämiseksi otettiin ja ne meni kyllä tosi hyvin, putketkaan ei pelottanu yhtään, kun oli valoisa halli :)
Lopuksi otettiin rata, joka alko renkaalla ja Veltto oli muistaakseni ainoa, joka eka kerralla meni oikeaoppisesti renkaan läpi. Siinä radalla oli sitte muutama putki. Takaaleikkauksia siinä pääasiassa harjoiteltiin ja ohjaaja sai kehuja siitä, miten hienosti ne tein :D *ylpistyy* :D Treenithän meni ok, mutta kun jouduttiin aika paljon odottamaan, niin silloin Veltto yritti _koko ajan_ merkata johonki kohti :(   Ja eka kertaa tapahtu nyt se, että Veltto yritti varastaa lähdössä, alkaakohan siitä joku into löytyä? :D

Pentusiakin käytiin katsomassa tuolla Kemissä 9.3....mutta kuvia en voi vielä lisätä,kun joku nimeltä mainitsematon on laittanut ne johonkin kummaan jemmaan ja minähän en niitä löydä. MUTTA net oli tajutttoman ihania....ja on kyllä kasvamassa aivan tajuttoman tasainen sisarusparvi,vaikka ite sanonki...sanositte tekin jos oisitta nähneet.Lähetän kaikille terveisiä ja erikoisterkut Toscalle,kun se kaunis Tampereen tyttöseni ei sinne päässyt...joskohan me nähtäs sitä tässä pian,kun puolen viikon aikoihin tonne etelään suunnataan...tolla yhellä on talaviloma ja se aikoi ainaki sinnepäin lähteä...ja jos vielä näkisin tuolla Jyväskylässä yhen pemutytön...Venus nimeltään...niin mulla ois ainaki kiva reissu tiiossa....Mutta palaillaan...huomenna mää meen käymään Pudasjärvellä katsomassa Viskiä...se on siellä talvilomalla...annet jouvun ottaan mukkaan mutta on siellä ulkovessa,niin olokoot siellä :-)

Kauniita kevät säitä kaikille ja tulukaa tervehtiin minnuu...miehän oon aina täällä sillonku en oo jossain muualla :-)


Annelta paljon terveisiä maailmanvalloittajalle,joka on jo alakanut koputteleen ja sille rakkaalle ystävälle :-) sillon sinnuuki ikävä :-) koitappa ottaa ittees niskasta kiinni ja tuu kattomaan sitä tänne ku se hengailee aina teillä...

Vaikka meille annettaisiin koko avaruus
vain hetki kun sen saisin katoamaan
Vaikka maailma eteeni polvistuisi
sen vain saisin palamaan
ja huomenna
taas huomenna olen surullinen

Sori...mää oon vaan tällänen :-D