Kauheeta että mulla on pitänyt kiirettä.
Tuota minun Viski poikaa oon pari kertaa käyny tuolla Jäälissä kävelyttään.Hyvinhän se kävelee,mutta se välillä iskee takamuksen kenttään...Se varmaan yrittää vihjata tuolle kotiväelle,että ois aika vaihtaa taloa,kun joka kerta vaan komistuu ne talot mitä se valitsee :-) .No,onhan se vielä niin peeni,että ei se hoksaa että kävelyllä tehdään muutakin ku valitaan uutta taloa.Mutta kiva sen kanssa on muuten kävellä...mää oon vähän sen idoli,ainaki se roikkuu mussa koko ajan kiinni.

Käytiin Corgilenkillä...oli monta uutta kaveria tullu mukkaan.Kiva kun porukkaa tulee lisää.Tokostahan me luovuttiin,kun tolla yhellä vaihtuu toi työaikajärjestelmä ja sanoi että ei riitä aika :-( No,mää koulutan sitä täällä kotona...Voin sitte kaikille kavereilleni sanoa etttä kyllä se Anne ossaa kotona käyttäytyä.

tässä porukkakuva Corgilenkiltä...mää en vaan kerenny kaikkiin tutustua.
1289179.jpg
mää oon kuiteski toinen vasemmalta,siskolikan vieressä ja Väinö on TIETENKI sylissä...se on lellikki...

ja sitäpaitsi se leikki vaan Pienen kanssa...rakastu vissiin?
1289252.jpg

tottakai retki päätettiin siihen tärkeimpään..eli makkaranpaistoon...Pienen mielestä aikaa oli puhallella palloja...vai kerjäsköhän se?

1289287.jpg

Siskolikalle Aidalle ISO halaus...kun se on ollu nyt vähän kipiä :-( Toivottavasti kaikki on ok...ja Sonja muistaa meillekki ilmoitella,ettei tartte huolissaan täällä olla.On mulla kyllä kaunis pikkusisko...
1289203.jpg

Ja on se minun täys-sisko Gigakin kaunis! Siitä minä en ole kyllä kuullukkaan pitkään aikaan...Hmm,mun pittää varmaan kirjoitella sille,että mitäs sille kuuluu.

Väinö tuli Päivin kanssa mua katsomaan...lähettiin sitten lyhyelle kävelyretkelle.Vajaa 13km käveltiin...no,eihän se meille pojille ollu ku lämmittelyreissu...Ja ajatelkaa Väinö on kohta 8-vuotta...kuin moni teistä pystys sen käveleen...Se on kyllä mahtavassa kunnossa!

Mää näytin sille kuin hyvin minä ossaan levitoida...Väinön kanssa on mukava retkuilla.
1285452.jpg

Se on niin fiksu,että se näytti mulle miten mennään tän sillanki yli...vaikka mää en myönnä niin se on mun idoli,ja tykkään siitä aivan älyttömästi.

1285453.jpg

Mona tuli meille yökyllään.Ja tietenkin ton yhen piti ängetä meijän kanssa samaan sängyyn...aamulla se sitten valitti,että oli hankala nukkua sängyn reunan päällä...kuhan oli mustasukkainen...ois menny muualle nukkumaan...onhan täällä tillaa...ja sitäpaitsi sen kuorsaus häiritsi meitä.Lauantaina mentiin sitten Pudasjärvelle katsomaan Viskiä niitten mökille.

alakaa se kakara  jo ymmärtään mitä varten tyttökoirat on...niitä juoksutetaan...ja huomatkaa kakara ossaa levitoida :-) tosin etutassut maassa...mutta siitä se lähtee!

1287686.jpg

Monan kanssa me sitten katseltiin myös maisemia,kun se ipana ei ollu haittona :-D
1287660.jpg

Varsinainen Dumbo...esittää isoa miestä... *hihihi*...ipana se on..kuiteski
1287671.jpg

Seuraavana päivänä ne sitten pysähty ohi mennessä meillä kun Dumbolla oli "lentimet" nousussa...ainaki toinen...sillon ihan tyhymä ilme...EI oo isin poika ...NOUP...mää en tollasta ilmettä saa millään.

1287657.jpg

Nyt viime sunnuntaina ne tuli tänne meille kyllään,ja mää lähin näyttään niille tota mun Williä luontoa...Onneksi niitten Anne oli ollu älyttömän fiksu ja ottanut meille ruokaa mukkaan...tottakai me makkaranuotio tehtiin...Piti vaan tarkkailla tarkasti,että toi Matti osas tehä oikianlaiset viillot makkaroihin.

1284646.jpg

Kakara sai lissää virtaa vaan siitä syömisestä...
1284659.jpg

Mun piti välillä huutaa sen "pieniin" korviin että rauhotu...siellä muuten kaiku vastas :-D
1284649.jpg

Ja on se viksu poika kuiteski...osas käyä asioilla tuolla kauempana,ettei nuotiopaikalle tehny.

1284643.jpg

ja kunnon PETO-ilmettäkin se oli harjoitellu

1284695.jpg

Noi on vaan kummia,kun ne aina pistää meijät päjöttään vierekkäin...

1284683.jpg

Pusun se kävi antaan mulle retken päätteeksi...onneksi se ei ossaa vielä lukea,niin voin tähän laittaa..Että kyllä mää tykkään siitäki...en kyllä vaan sitä sille myönnä...ylpistyy liikaa.

1284635.jpg

Tässä on minun Kerttu tyttö Torniosta...Kipinä lempinimeltään..kova tyttö harrastaan sähkötöitä...vaikka ei kyllä mun ja Hipan lapset taija lisävirtaa tarttea :-D ...
Kiitos Virpille kuvista....

1287702.jpg

Ränttä-Leidi sieltä Kemistä...joka pistää sen Ulpun jalat liikkumaan...

1287719.jpg

Mulla oli Tampereen tytöstäkin kuvia,mutta joku tollo...kävi värkkään tän koneen kanssa ja hukkas ne johonkin...joskohan Tosca kohta uusia kuvia mulle lähettelis...Kaaposta,Hillasta ja Popostakin olis kiva saada uusia kuvia :-) Ootellaan...joskohan niitä vaikka tulis.

Mie oon tota Annea aika ahkeraan liikuttanut...Ollaan käyty sellasia 10 kilsan potkurilenkkejä pari kertaa viikossa,sitten me ollaan hiihetty umpihanki/kelkkareittilenkkejä muutama tunti kerrallaan.Sitä mää vähän oon tässä miettinyt,kun toi yks sannoo että sillä tullee lihakset kipiäksi...on muka koko kroppa lihasta,kun läski ei VOI tulla kipiäksi...ällyyttääkö se mua? Voisko joku kertoa mulle :-)

SItten kun meillä on toi älyhyvä fudissuo tuossa vieressä..niin mää oon siellä käyny välillä pellaan palloa...ja peli-ilmehän pittää olla kohillaan...eikö vaan...

1287697.jpg

Kuulumisiin ja poiketkaahan kylässä EI tää oo niiiiiiin kaukana :-) ja ton yhen voi laittaa vaikka tonne pihalle tekkeen lumiukkoja,niin mää keitän vaikka kahavit...tai syyän vaikka pullaa.

terveisin Veltto

1287753.jpg Tuossa jonnekki annelta terveiset...kuulemma terveisten saaja tietää :-D