Lauantaina oli OKK: hallilla sisustus-suunnittelu kilipailut.Veltto ja Pia oli tehneet sinne treffit.

En kyllä tiiä mistä ne ikinä arvaskaan, että olen suunnitellu tuota pohjois-siipeä uudelleen ja haluan päästä tuosta kamalasta kaapista eroon.Nii,in... Huitsihan on niin iso, että täällä on pohjois-siipi ja eteläpääty...välissä vielä itä ja länsi.Eikä vieläkään löydy pyöreää pöytää lehtikasojen alta, saatikka sitä pehmustettua pyöreää huonetta, jonka nurkassa on ovi.

Oli ne kyllä taas niin ihania, kun minulle sinne hankkivat kaksi uutta hyllyä :)  iliman mitään minun vihjailua siihen suuntaan...kai minä sitten taijan puhua unissani ja Veltto ne nauhoittaa.

Nyt minun ei tarvitse muuta kuin ruveta miettimään ne värit sinne seinille. Se onkin kauhean vaikeea, kun on tuo värikartta silleen hukassa ja kun ei vieläkään ole tullut lähdettyä opiskelemaan insinööriksi…Vaikka pomo siihen suuntaa vihjaili, kun tungin sille nipullisen aloitteita :D  Ei niistä miljoonia tule, mutta onhan se centtikin alaku metrille.Ainakin meillä töissä insinööreillä on mahottoman heleppoa olla, kunhan erottaa punaisen ja vihreän värin…Diploomi-insinööriksi sitten tarvii osata sininen ja keltainen ;)

 

No oikiasti..Veltto oli kyllä nyt vähän liian innokas shoppaileen…Rengasta toisella radalla se ei edes yrittänyt mennä, vaan paineli suoraan renkaan ja tuen välistä…ja vetäs himskatin kakara vielä putkenki väärään päähän. Muuten kyllä hypyt,pujo,muuri ja kaikki muut liikkeet meni samaan tahtiin kartturin kanssa :) Ja pääasia oli se, että minä sain ne kaks hyllyä tuonne seinälle. Nyt voitte sitten kahestaan hankkia sen myöhäsemmän heräämisajan itsellenne…ootta niin unikekoja, että tarvitte sen =D

 

Natalle lähetämme tätäkin kautta Huitsin isot onnittelut kolomosluokkaan menosta :) Samoin uskomattoman hienolle ja nopealle tytölle Kemin suuntaan…Iskän Leidi tyttö kyllä jyrää pohjoisen suunnalla ihanneajat nurin..Onnittelut hienoista ykköspalkinnoista ja vielä nollasta erikseen.Eiköhän rimsessa nouse kakkosluokalle tammikuussa. Viskille myös halaus..Pikkumies teki sen itse, kun kartturi vetäs ennen kahta viimeistä estettä kuperkeikan ja juoksi hienosti mölliagissa ykköspaikalle.Siihen moni ei pysty!…Me ollaan teistä kummastakin mahottoman ylpeitä <3 ja näyttää tuo Hilla-tyttönen valloittavan maailmaa tottelevaisuudellaan…Onnea sinnekkin Lauralle ja Hillalle…jatkakaahan samaan malliin :)

 

No mitäs JB hommaa…siitä on kehittynyt oikea herkkis syksyn pimetessä....vaan enhän minä sitä tajunnut heti, vaan mulle se sitten myöhemmin kerrottiin.Yks ilta se päätti, että kaheksan kananmunaa on parempia lattialla ja sen jälkeen kuului kamala ryske kaapista missä pidetään kynttilöitä + sen suuntasta hömpötystä. JB rakastaa Vätystä ylikaiken ja niinhän se olikin halunnut leipoa 8munan täytekakun ja vielä sitten siihen laittaa kynttilät palamaan rakkauden osoituksena omalle parhaalle ystävälleen.Minä onneton syytin sitä yliaktiivisuudesta ja siivosin kaikki pois…vaan nyt minä tiedän senkin mikä oli homman tarkoitus.Ulos minä en sitä kyllä tohdi päästää…tiiä minkälaisen kynttilä pihvi-illallisen se haluaa Vätykselle järjestää. Vois olla nuo naapurikylän poroisännät vihaisia, eikä me kerettäs juosta ees sitä kuuluisaa poronkusemaa karkuun.

No on meillä ihanaa ilman kakkujakin

Mää mökötän taas...enkä ala sinua ikinä...ps. millon on ruoka-aika

Haahuilemisiin :D