En aloita samanlailla :D

Kuvat on tällä kertaa sitten parempia, vaikka ne onkin manuaalilla otettu...Kiitos kaunis Jossulle, että sain ne varastaa...Tekstin taso ei niin päätä huimaa...se kun on omasta päästä...ja tyhjässähän ei tunnetusti edes ääni etene.

Juhannus oli ja meni..oltiin täällä..

No..siis oikeestihan Veltto sinne tahdottiin, mutta minäki olin röyhkeä ja vaikkei silleen pyydettykkään...niin tuppasin itteni väkipakolla Veltolle kuskiksi sinne Raaheen Käpälämäen kentälle kokkeileen..kuis se Pian, Velton äidin omistajan ja Velton yhteistyö toimii tuossa agiliidossa.Vätys oli kans mukana, kun Veltto tahtoi sen mukaansa...minä olin sitten se kolomas raskain taakka :D

Hienosti pelitti liitäminen..ainen minun mielestä toimi...kyllä se Veltto ehkä tullee pärjäämään Pian kanssa :D onhan se aika reipas...siis Pia ;) vaan eiku oikeesti...Kiitos Pialle, kun jaksat välliin vetää muutaman kierroksen Velton kanssa.

Treenien jälkeen Pojille tarjottiin vielä mahollisuus mennä tutustuun Raahen koirien uimarantaan hyvässä seurassa...Fyran,Luvan,Femman ja Katin kanssa...änkesin sinnekki :)

Kaikki kuvat Jossun ottamia...

Vätys eka kertaa tutustumassa meriveteen :)

1245886754_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

On se kyllä sitten laiska peeni mies..siskolikalla teetti kaikki hakuhommat.

1245886662_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vaan ei se Katti laittanut ollenkaan pahaksi..mahoton isänsä malliin tullu vesipeto se on :)

1245886672_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siis Hei joo, minä tämän kuitenki toin...

1245886681_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mahoton, että tässä kuvassa Vätys näyttää "isolta" pojalta :)

1245886732_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vaan tämä kuva sen paljastaa...on se vaan niin suloisen syötävä pikku mies.

1245886694_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Veltolla oli sitten väliin ihan omat kuviot :D

1245886707_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minun sydän ja sielu Amour22.gif Tietää kyllä tarkalleen mitä mietin..reppana joutunut liikaa minun kanssa portailla istuksiin :)

1245886719_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Niin joo....olihan meillä jotain muutaki..meinas ihan oikia vakava asia unohtua.

Olikohan se tuossa maaliskuun aikoihin kun pojille tuli ne vasta-aine testi tulokset..kun pitäs jonnekki ulkomaille lähteä.Sehän asia on silleesti kunnossa, mutta kuulemma vieläjään ei ole tullut hirveästi osallistumisia...onko sitten joku vastarintaliike laittamassa hanttiin...mää oon siis niinku kahen puun välissä...tai siis niinku ne on yhessä erikseen ja mää niinku siinä.

Suomihan lähetti silloin pyynnön naapurimaihin..oliko se nyt Länsi-suomen kuninkaalle, Itä-suomeen ja ainakin Ahrikkaan,että silleesti myöntäsivät minullekki maahan pääsyn...kun ei ole muuta tarttuvaa ku tyhymyys..ja se on kyllä aika jo lpoen loppuun kulutettu..ettei siitä haittaa ole. Käykäähän puikkaamassa osallistumista siihen kerräykseen..lupaan jäähä siihen hämärän rajamaille roikkumaan :D

Silleesti myös DNA on luvannut osallistua tähän keräykseen, että ne laittoi minulle ihan sähköpostia..että hyvittävät jokaiselle ainakin kuukauden maksun..jos tulee tarpeeksi osallistujia tähän keräykseen..nekin haluavat että poistun..enkä koko ajan kitise.

Tänäänhän minä tavallaan jäin kans lomalle lompsis..Tänään kun menevät töihin on siellä kuulemma ihan voileipäkakku kahavit..ovat niin vallan iloisia kun olen sieltäkin kuukauden poissa...tosin en raskinut sitten paljastaa, että se kakku oli kyllä minulle luvattu :) kun olen niin vallan kamalan ihana :D

YHTÄ juttua me ollaan kanssa tässä mietitty...tai siis minä...ja pojat vaan *nyökyttää* ehkä ne ei ihan aina kestä minua ja mun ajatuksia...

Kevät oli niin Mahtavan valoisa ja mukava…niin tässä nyt miettinyt sitten, että kun syksy tullee tän pimeän kesän jälkeen.Niin, mistä me saatas vähän kevään tuntua…piristäis tätä meidän eloa…vois vaikka sellasen salaisen hiljaisen gallubin laittaa…johon ei pyydettäs ketään vastaamaan..me voitas vaan kuunnella vastauksia, ku eihän meillä ole mtn sanomista…Mimmosen Valon me laitettas valaisemaan tätä Arkalan pimmeyttä…Muutama idea me ollaan jo bongattu tuolta netistä…jossa tosin aikas harvoin ollaan…

tässäpä meidän raadin mietinnät tähän mennessä…

Tää ois niinku Valo ehdotus

NRO 1. tää ois sillee kivasti seinään laitettava Valo...

kartano_tr_0801_880.jpg

 

NRO 2. Tää ois kyllä kans aika hieno...silleen kaunis kevään valo..tykkään :)

airam-valokranssi.jpg

NRO 3. Tää ehkä on meidän suosikki tällähetkellä...silleen ei pääse tämän avulla eksymään...tullee ihan kevät mieleen.

led7b.gif

vaan jäähään miettimään....mitäpä sitä muuta tekis...

vaan nyt rupean nukkumaan elämääni takaisin ...näemme tai sitten emme.