joka melkein käteen tarttui ja opasti perille...noin kahen tunnin vihjeiden antamisen jälkeen...Miten niin mää oon tyhymä :)

HAASTEhan sieltä oli heitetty tänne HuitsinNevadaan...ja kun mää aina oon luullu olevani kiltti, niin haasteella kehtas paiskata :) Oon mää kiltti 'nyökyttää* ja ...kele,jos tullee yhtään näsäviisailu posteja...niin ja pistän talon tulleen ja tirpasen turpiin...Mää OON kiltti :P *      poistuu kirroillen etsiin sitä kuvaa* :D

 

ELI

Haasteen säännöt:

1.Avaa neljäs kansio jossa säilytät valokuviasi.

2.Valitse neljäskuva kansiossa ja julkaise blogissasi.

3.Selitä kuva.

4.Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.

 

Tässäpä meidän kuva...oli muuten kansion nimi tuhoa heti :D


Selityksenä olkoon :)

mää niin halua noita lumihankia muistella...(pakko kuitenki nytte,), jotka jo tulvi yli sallitun. Mikshän muuten oon ihan oikiasti ottanut tuon kuvan.Ei harmainta haisua.Toi on HuitsinNevadan Huvikummusta otettu,tuolta paraatipuolelta. Äsken juuri kävin laskemassa montako porrasta tuossa PITÄISI näkyä...niitä on siinä neljä........... Keskellä on etuovi,siitä mennään sissään, jos niinku joku sattuu tänne eksyyn ja vasemalla puolella on aivottomuushuone...joo joo...kiitos vaan hurraa huudoista...siellä mää siis nukun....Oikialla puolella on kaks tuvan ikkunaa :) Musta tuo on niin ihana sana..tuo Tupa,että meilläkin on tupa sitten...sitä ei kutsuta siis olohuoneeksi...kauhia sana...huone,missä olleillaan. Juu,ei kiitos..kuvasta huomasin,että meillä on näköjään palanut toinen lamppu...mää oon aatellukki ku pihalla on niin pimiää...Mää sillon mtn. laseja tartte...vaihan lampun niin taas näkkee...

Blogin päivitys on ihan vähän jäänyt,mutta ku oon niin kovasti oleskellu tuolla oloTUPAhuoneessa,niin ei oo silleen tullu käytyä täällä. Siks varmaan mulla meni tuon haasteen löytämisessä niin kauan aikaaki...ku ei juuri tuu istuttua netissä...ja en mää kyllä sinne mahtuskaan ku oon niin kauhian,mahottoman,älyttömän ja hirviän iloinen =) Siis sinne nettiin...kyllä mää tuonne muualle mahun...vielä toistaiseksi.

 

Haasteen tuli jatkua, niimpäs haastan Velton Pojan Viskin,Tytön Toscan Tampereelta, Vätyn kummitytön äidin Katjan ja Arvonnan viimeisenä,mutta tieteski Ensteks parhaan paikan saanena HuitsinVantaan Katri :D

 

HuitsinNevada kuittaa ja lähtee nukkumaan...huomaten että kello on noin paljon...en oo toooooooooooooosi pitkään aikaan valvonukkaan näin myöhään :) Aamulla pitäs taas lähtä treenaan tuota Petäjien halailua...kun niihin ei kuulemma saa hakata päätään...niil on tunteet...siis niillä puilla...pää taas on sen hakkaamisen takia tunnoton,niin siin ei oo sitä. Parempi siis treenata sitä toista, ja samalla ottaa muutamia spurttiaskelia....koskaan tiiä millon tarttee moista taitoa :P

rakkainterveisin <3

ps. Huostaanottoja ja muita sellasia ei tartte sitte lähetellä...mää oon vaan =)