Olen ollut itse koko viikon saikulla.Kuukauden verran kärsinyt jumalattomasta pääkivusta..ja pakkohan se oli luovuttaa.Tilata aika lääkärille,koska ei sitä koko ajan jaksa olla täyttä ymmärrystä vailla.Nooh,tuloksena oli sitten saikkua ja lähete hoitoon :) Tällä kertaa fysikaaliseen.Eipä siinä mitään,voihan sitä joskus hoitaa itseään.Jos pojista olisi ollu kysymys,niin en olisi miettinyt sekuntiakaan.Kuulinhan minä sitten kunniani siellä fysikaalisessa,mutta mikäs siinä.Tosin tällähetkellä on sellainen tunne,että EHKÄ olisi pitänyt mennä vähän aikasemmin.Mutta edelleen ajatus siitä,että läski ei voi tulla kipeäksi ”lämmittää” niin himskatisti…elikkäs olen läpikotaisin pelkkää lihasta :P

 

Poikien kanssa ollaan rämmitty pitkin metsiä lumihangessa.Mikäs niiden kanssa on liikkua,kumpikin aina valmiina lähtöön oli keli mikä tahansa.Onneksi ne osaa myös ottaa rauhallisesti ja kaivautua kainaloon ottamaan tirsat.

 

Perjantaina oli taas Tupos treenien vuoro.Kartturi lähti kokeileen polven kestoa.Ehkä olisi kannattanut jättää menemättä.Puolitoista rataa kerkesi Velton kanssa juosta,kun tuli stoppi.Juuh,minä sitten astuin puikkoihin.Heh,on sillä Minnalla hyvät hermot :) kun kesti koko lopputunnin.Eivainen,en minä ihan onneton ole (tai vaikiahan se on itse sanoa miltä se näytti,ja Minna on kuitenkin sen verran kohtelias,ettei taija ees sanoa)…ja olihan tämä jo melkein kokonainen toinen kerta kun ohjasin.Ja Velttohan on niin viksu,että se osas ottaa huomioon mun tyylin *ei rytmiä sitten millään verissä” Osasin minä kuiteski tehä valssin oikiaan kohtaan,vaikken sitä ole yhtään kertaa tehnyt.Minä vaklasin edellisen suoritusta :-D 

 

Tänään harmitti tosi paljon,kun jouduin ilmoittamaan ettei Veltto tule treeneihin.Kartturi polvi on sen verran huonossa kunnossa,josko se nyt vihdoin ja viimein tajuais mennä tutkituttaan sen uudelleen. Itse en uskaltanut lähteä tänään kokeilemaan,kun kuitenkin vissiin huomenna pitäisi yrittää mennä taas töihin.Eikä tullu sitä lottovoittoa,niin joutuu menemään vielä sinne töihin vähäksi aikaan. Toisaalta mikäpä sitä pahan tappas,niin eiköhän me yritetä kulkea Velton kanssa tuolla treeneissä,sen mikä taas sitten minun selkä kestää.Siihen kun ei hirveesti saa kohdistua kiertoliikkeitä.Ehkä joku sitten  rupeaa meille noihin kisoihin ammattikartturiksi,jos minä pystyn sitä jotenki opettaan Velttoa.Ja edellyttäen,että Minnalla Tupoksessa kestää hermot,sekä tuo raahen poppoo jaksaa mua myös neuvoa :)

 

jeps…tulipas valivali tarinaa…mutta välillä näin :) Yleensä kyllä meillä täällä HuitsinNevadassa paistaa aurinko…ja onhan mulla kaks loistavaa piristäjää....emmää muuta tartte.

peeässä: Meidän löytämä ja Oulun eläinkotiin turvaan viemä Hirvikoira narttu näytti olevan tämän päivän Kalevassa.Eipä sitä kukaan ole kaivannut :( Parempi sen näköjään siellä on olla...ja onneksi löytyy ihmisiä,jotka jaksavat pyytettömästi tehdä hyvää työtä <3  Täytyy käydä viemässä tytölle sinne Joululahja...