Jos mää oisin tienny,mikä oottaa perjantaina kun ajeltiin Oulunsalon lentokentälle.Oisin piilottanut auton avvaimet...Sieltä tuli se hirwiö tänne.Minusta se on kauhean pelottava..siltikin minun pittää kulkea joka askel 100%:sesti sen perässä.Mutta on se mahotoman hijas kun oon sitä juoksuttanut pitkin pihhaa..ei saa millään mua kiinni.Sitten anne laitto sille pannan kaulaan,niin oisitta nähny ku se yritti mennä etteenpäin.Vähän mää hymysin :)
1607651.jpg
Vaikia se on rapsuttaa ja mennä samalla etteenpäin

Veltto väittää että mää oon hirwiö...ollaanhan me 8vkoa vanhat kyllä aikamoisia petoja...kannattaa varoa!
Meillä on naskalin terävät hampaat,ja ollaan niin mahottoman suuria,että kyllähän meitä pelekää vaikka kuka.
1607650.jpg
Mutta mää oon oikeesti vielä niin pieni,että keskityn oikeestaan vaan tohon nukkumiseen..siinä mää oon tällä hetkellä ensteks paras...paitsi toi anne on kyllä tooooooosi lahjakas siinä.
1607649.jpg
Tässä on hyvä vetää unta palloon...ja niin mää taijan vielä vähän aikaa tehäkki ja keskittyä tuohon kasvamiseen...kun musta on määrä tulla se meijän perheen urheileva komistus...noi lupas olla mulle sponsoreita...mitä lie ne on...mutta kuulostaa hyvältä ja kunhan se on vaan maistuvaa.

Veljeni Kaapo kävi kylässä tuolta HuitsinVantaalta
1607656.jpg

Oikeesti niiden piti kuulemma vaan "piipahtaa",mutta oli tosi mukavaa kun ne oli kauemmin ku olivat aikoneet,ja meitä annen kanssa harmitti tosi paljon ku niiden piti lähteä.Harmi kun ne assuu niin kaukana.Me tultiin Kaapon kanssa hyvin juttuun,vaikkei olla nähty ku viimeksi 3vuotta sitten...Kyllä kai noi meijän orjatki tuli juttuun...ei toi meijän anne ole ihan niin tyhymä ku miltä se kuullostaa ;) kait?

Me käytiin mettälenkkiki...
1607653.jpg
Kyllä toi Vantaan poika oli nopia...sain kieli pitkällä juosta sen perässä..ja sekin ossaa levitoida...

1607647.jpg
Tässä on kuulemma kaks älynjättiläistä...mitähän sekin niinku tarkoittaa...kaks komiaa poikaa juoksee

eipä sitä sen erikoisempaa ole meille tapahtunut.Olokaan ihmisiksi,jos ette muuta keksi.Mulla on onneks tuo Vätys nyt kattomassa tuon anne perrään...se kun on niin tyhymä,että se ei tajua lopettaa tuota miettimistä ja antaa olla...mitä niitä muuttamaan...net ei käy ku kipiää..
ja onhan tuo kuiteski niin kaukana...ja jos? jotain tapahtus niin eiköhän se tulis ilman...Siis anne on oikeesti ihan TYHYMÄ :-D
sana sieltä täältä