Moikkelis HuitsinNevadasta :)
1548980.jpg
Enempää en jaksa enää kommentoida tota hässäkkää.Onneksi vaan ei anne menny pistään koneita sekaisin...eikä tarttenu aurinkovarjoa hankkia ton oman tukiaseman eteen...kun öisin näin keväisin kertyy siihen kosteutta ja aamulla sitten kun aurinko RÄVÄHTÄÄ siihen,niin se menee siitä sekaisin :) Uskoo ken haluaa,varsinkin kun se setä sanoi siellä "että mulla on sellanen MUTU juttu siitä" Todellisuudessa sieltä oli mennyt radio rikki,niin se pätki yhteyet poikki.

Paljonhan me ollaan tässä hommailtu.Lumikin on täältä kadonnut kokonaan ja sen mukana tulleet noi iki inhoittavat käärmeet.No,näin keväisin ne rajoittaa meidän kulkemista vähäksi aikaa...kun ne on nyt talven jälkeen liian äkäisi.Ja toi yksi on ihan hysteerinen niiden kanssa...Ei sen takia,että niitä on vaan ku minä olin 1 1/2 vuotias niin yks semmonen puri mua kaks kertaa...ja mulla meni aikas pitkäksi aikaa elämä sekaisin ton ruokailun suhteen ja laihuin aika paljon kun mikään ei pysynyt sisällä.Nyt se alkaa silleen oleen kohillaan,mutta nyt kun meille on tulossa Vätys niin ei haluttas sille samaa juttua.

On tuo Vätys <3 munkin mielestä.Minä en ole sitä päässy katsoon.Kuulemma se oli ollu eka pentu joka oli tullu annea katsomaan kun se kävi tuolla Pattijoella katsomassa niitä...Vissiin se Vätys haluaa tulla tänne :) Kiitos taas Jossulle kuvista..mää oonki ostanut uuen mikrokuituliina systeemin,jotta saan pyyhkiä aina tän läppärin näytön kun toi yks kattelee kuvia Vätyksestä :)

1549021.jpg
Voiko olla ällösöpömpää pentusta...kattokaa miten se taas keikistelee.

Pääsin mää pitkästä aikaa moikkaan Väinöäkin.Käytiin sen kanssa katselemassa kuinka tulva oli nostanut tonne Sanginjoelle veden pinnan tosi korkeelle.Sinne vois muuten joskus tehä jonku pisemmän retken.

1548973.jpg
Mun maailman ENSTEKS paras kaveri Väinö...jolla on 17.5 JO 8-vuotis synttärit...Te jotka sen tunnette kanssa...Eihän uskois...Ja niille jotka ette ole tavanneet Väinöä...Minä voin ihan Corgimaisen oikeesti väittää,että siinä on yks Suomen kilteimmistä,jos ei melkein kiltein Pemupoika.(niin no,on meillä keskenään ne omat jutut..ku me kumpikin halutaan olla se eka)...mutta muuten sitte <3

1548981.jpg
ja on tosi upeessa kunnossa vaikka onkin jo tavallaan veteraani.

Mehän mennäänki Väinön ja Viskin kanssa valloittaan Juhannuksena Rovaniemi...tai antaa pennun ja veteraanin valloittaa...mää voisin tehä jonku kivan lapin tytön kanssa Juhannustaikoja :) Mää niin noista näyttelyistä välitä...

Ja KIITOS Viskin annelle kivasta nimikyltistä,nyt tuo meijän annekin muistaa mun nimen...ja Vätyskin kiittää vaikka se ei ookkaan vielä täällä...niin,ja Heinille Raaheen mie lähetän kans terveisiä...sulla on selkeä käsiala :-D ..anne osas ihan eka kerralla lukea mun nimen :)

1548977.jpg
Kiitos Anne!

Ja Kertulle :) Kyllä me äitis Amour22.gif  kanssa vaan vettä juotiin...tämä kuva olkoon taas siitä todisteena...

1007124.jpg

Isiä täytyy uskoa :)
Kuva ei valehtele...vai ookko nähäny muunlaisia kuvia :-)
Niin kerta ;)    okei voit sää totella välillä sitä Virpiä,KUNHAN se tajuaa sulle kunnon palkan siitä maksaa!

Kaikille OIKEIN iloista toukokuuta...meillä onkin loppu toukokuu aikamoista haipakkaa...mutta siitä sitten kun aika koittaa :)