Mää lähen lauantai-aamuna agiliitoleirille tonne Kajjaaniin.Mua on vähän silleen ruvennu jännittään ku sinne tullee ältsän hyviä liitäjiä...tai siis oonhan määki...mulla onki oma laji...mää oon se agiliidon Veltto Hermanni.Siihen ei kaikki pystykkään...kaivoin tuossa muutaman kuvan viime syksyn Kiimingin treeneistä.
Mää oon aikas ylpee siitä,että sain treenata viime syksynä samalla kentällä kun tuo viime sunnuntaina Suomen Agility valioksi tullut Unssi..Se on muuten TOSI hieno saavutus,kun Corgeissa ei ole kuin kolme AVAa..Ajatelkaapas sitä...Se on semmonen asia,että niitä ei saahakkaan joka viikonloppuna...eikä ees joka vuosi.Siihen pittää tehä tosi paljon työtä.
Se käviki muutaman kerran pyörähtään meijän treeneissä.Oli vaan niin nopia,ettei meijän anne kerenny siitä ottaa ku muutaman kuvan.Musta se kyllä kerkes räpsiä aivan liikaa...Ottakaa siltä kamera poies :-D
tai toimittakaa sille vahvemmat lääkkeet.

1577814.jpg
1577818.jpg
1577809.jpg
1577810.jpg
1577815.jpg
1577803.jpg
1577806.jpg
1577812.jpg
1577808.jpg

Vauhdikkaita näkymisiä kaikille terveisin Veltto

Peeäs...Meijän jäppinen ja siskot täytti 7vkoa...ei oo monta päivää niin joku tullee onneks jakamaan ton yhen höpötykset mun kanssa.

Tässä Ankkurin 7 viikkoskuva

1577869.jpg
Kiitos Jossu :)

Peeäs kaks: Sisko Gigalle terveisiä Helsinkiin...joko Hanna ja Esa on sulle kertoneet tosta Vätyksen vieressä olevasta tylleröstä...Terasta.Me ollaanki sitten vähän niinku "tupla"sisarukset...Kun sulle tullee noin nätti likka kaveriksi.

1578080.jpg
Vätys aloittaa heti nuo käpylehmäpaimennukset...Kuhan ei koske mun keppivarastoihin :) mää oon niitä hiellä ja tuskalla raahannu tonne pihalle...annen iloks.Se niin kivasti aina pulisee ku niitä kerräillee...pittää toiminta vanhan notkeena :)