Siis meidän piti mennä Ypäjälle...mutta ei ollu kaukana etteikö oltas eksytty ulokomaille...Kaikenlaisten kanssa sitä matkalle lähtee...
1401712.jpg

Mun piti sitten ruveta sille kartturiksi...että löydettäs edes perille...Kyllä nuo etelän ihmiset assuu kaukana,kun tonne etelään on niin pitkä matka...ja minä oon aina luullu,että me asutaan korvessa ja syrjässä...MUTTA kyllä se on sittenki toisin päin :-)

Löydettiin me sitten oikiaan paikkaan.Siellä olikin sitten tosi kivaa ja pääsin näkemään tosi läheltä vaikka minkälaista eläintä.Tämäkin päästi minut tosi lähelle...

Mustarastas...joka siellä rupes jo välillä tosi kauniisti laulemaan.

1401592.jpg

Nää Fasaanit oli tosi hauskoja kun oli aika mennä yöpuulle...niin ne lensi hirveän kovan metelin kanssa puunoksille nukkumaan.Koska  ne olisivat olleet ihan avuttomia,jos olisivat jääneet maahan yöksi..vähän niinku meijän Anne...kun se yrittää puhua järkeviä...Kyllä ne piti keskenään päivälläkin mahotonta meteliä..Siis ne Fasaanit ;-)  Tais pojilla olla kevättä rinnassa :-)

1401559.jpg

Tän Jänöjussin kanssa minä yritin pellolla kirmailla mutta tuo yksi pisti minut kiinni...Se on välillä vähän silleen mustasukkainen kun mää jonku muun kanssa leikin.

1401665.jpg

Tottakai me tehtiin myös yhdistetty makkaranpaisto ja Peurojen etsintä retki....Oli paikalliset riistamiehet rakentaneet tosi ISON kiven viereen hienon "laavupaikan"...siinä vieressä oli myös Peurojen ruokintapaikka,ja minä sitten yritin kuunnella tulisko net siihen syömään.

1401576.jpg

Siellä ei Peuroja näkynyt...niin sitten vaihdettiin toiseen paikkaan...Siellä olis ollu tosi korkeella tähystyspaikka...mutta ei löydetty yhtään jälkeä,että ne ois liikkunut...niimpä sitten jatkettiin taas matkaa...Tosin tonne olis kyllä ollu tosi mahtava jäädä vaklaan :-)
1401654.jpg

No,ei me metsistä löydetty yhtään Peuraa.Meille kerrottiin että ne saattavat silloin kadota kun Karhut rupeavat heräileen...mutta minä oon sitä mieltä,että meijän anne pittää niin isoa ääntä tuolla metsässä,että ne varmaan häiriinty ennemmin siitä...Tosin löydettiin me autolla ajaessa yhdeltä pellolta nää...
1401637.jpg

Olivat vaan harmittavan kaukana...Mutta kuitenki nähtiin.

Tässä mää sitten kuuntelen noita ihmisä kun ne jutteli kaikenmaailman sienistä ja käävistä...
1401707.jpg

Eikö oo muuten hassun vähän lunta...Siis ei yhtään ja kuitenki on vasta maaliskuun loppu...

Täälläkin me käytiin katselemassa...On muuten todella iso paikka...tuntu että niitä talleja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...Elikkä kävimme tutustumassa Ypäjän hevosopistoon...on varmasti Suomen eniten yhdessä paikassa hevosia...
1401569.jpg

Oikeestihan se oli mulle silleen työkeikka :-D Kävin nimittäin neuvomassa poikia täällä....
1401622.jpg

Kuinka noita hommia silleen hoijetaan noiden tyttöjen kanssa...Tääki kaveri oli TOSI kiitollinen mun neuvoista...oisitta kuullu kuin se mulle hirnu kiitoksiaan...mua rupes ihan hävettään...Mää kuitenkaa silleen mikkään gigolo oo...
1401563.jpg
Muistakaa pentuseni...Iskä rakastaa vaan teijän äitiä...ainakin seuraavaan
kertaan asti ;-)...Teitä minä kyllä rakastan senki jälkeen...No,ei iskälle taija uutta tyttöystävää tulla ku ei oo tota mahottoman pitkää "arvostus"listaa tossa nimen eessä...vaikkei sillä silleen mittään merkitystä oo...näkkeehän sen esim. teistä...että tullee niitä kommeita lapsia ilmanki! Kuhan on suhteet balansissa...ja täydentävät toisiaan...Ainahi minusta...mutta mää asunki täällä "korvessa" ja en mittään tiiä ;-)


Tän tornin varmaan kaikki tuntee...Elikkäs se on Turun linnan torni...minä pääsin sielläkin käymään...
1401694.jpg

Tässä sama linna Ruissalosta päin...
1401679.jpg
Siellä Ruissalossakin oli tosi mahtava käydä...Meillä oli yks kiva setä oppaanaa ja hän tiesi vaikka mitä...mutta se tekkeeki luonnontieteiden kanssa töitä...Kuulin vaikka mitä mahtavaa sekä luonnosta,että Turun kaupungin historiasta...ja kerranki meijän anne joutu kuunteleen hiljaa :-)

Kävin minä katsomassa Turun tuomikirkkoakin vähän ennen sitä Pääsiäismessua,mutta kun tuppasin jättään liikaa Turun kauniille tytöille terveisiä niin me sitten poistuttiin paikalta...Se ei toi anne oikein tajua tätä nuoren miehen mieltä...mulla olis ollu vähän Kanervan Ilellekki neuvoja kuin noita naisjuttuja hoijetaan ;-)
Se kun oli tulossa sinne mua kuunteleen,mutta ei me sitten nähty...Sori Ile :-)

Tulomatkalla ajettiin ton Loimaan kautta ja siellä oli tollanen TOSI iso siilo...Siis valtavan iso...uskokaa pois!
?ts=169497,4

sanovat,että se on valtion viljasiilo...elikkä toimii silleen varastona pahojen päivien varalle...mulla tulikin sitten mieleen,että voisin tänne kotia tollasen rakentaa...mun kaikille kepeille...ihan kans pahojen päivien varalle...Ois muuten aika makeeta...ei tulis puutetta meikä pojalla kepeistä...Toi yks huutaa tuolta,että ei taija tulla muutenkaan...no,okei onhan tossa pihalla enemmän ku yks keppi...tai kymmenen...lähempänä ehkä sataa...kaikki on kuitenki tarpeellisia!!! ON NE ...varmasti

Lauantaina me sitten lähdettiin ajamaan kotia kohti..Tarkoitus oli pysähtyä Tampereella katsomaan tyttöäni Toscaa...mutta harmittavasti meillä ei sitten sopineet aikataulut yhteen...No,josko Tosca tullee tänne päin kesällä niin nään senki ja voin vähän varoitella noista etelän miehistä.

Pääsin kuitenki moikkaamaan yhtä erittäin kaunista Pemutyttöä..Venus nimeltään...Venus ei kyllä oikein silleen lämmeny mun liehittelyille...JA tein kyllä yhen sellasen jutun mitä saan kuulemma hävetä loppuelämäni...Marita,Venuksen emäntä tarjos meille kahavit sisällä,ja kun mää sitten yritin liehitellä Venusta ja se ei halunnu mua alkaa...Menin ja rupesin nostaa koipea nahkatuolin päälle...NO,ihan vähän lirahti...Ja pyydänki vielä kerran anteeksi Maritalta...toivottavasti hän kuitenki alakaa mua...luppaan olla seuraavalla kerralla ihan oikeesti herramies...Varmasti!

Tässä mää yritän iskee Venusta sillä silmällä ;-)
1401464.jpg

Käviskö EES yks pieni mambo....
1401554.jpg

Ai...EI vai...pusutella haluat :-D
1401473.jpg

Nyt kyllä otat tuon tollon kiinni ja lähet viemään sitä sinne HuitsinNevadaan...JA HETI
1401536.jpg

Kiva oli viettää erilainen Pääsiäinen kuin aikaisemmin...MUTTA täytyy todeta Tapsa Rautavaaran sanoin että paras matka on kotimatka...Olihan tänne ihana tulla,ja kyllä me se Annen kanssa yhessä huomattiin että ollaan pohojosen asujia...On täällä nää vaarat,ja talvella oikeeta lunta...ja muutenki paljon rauhallisempaa....

Terveisiä kaikille sinne etelään....ja hyvää kevään alkua...