Äkkiä se aika vierähtää...tosin eihän neljä vielä oo paljoa...toiset lissää perrään vielä nollan :-D
Vieraitaki piti tulla,mutta tänne on kaikilla niiiiiiin pitkä matka,niin tehtiin sitten annen kanssa kahdestaan hiihtoreissu tuonne jonnekki ja paistettiin makkaraa...tai oli anne varannu minulle muutakin,mutta perinteiseen tapaan miun piti nirsoilla...jätettiin sitte loput ketuille...tosin mää näin että niitä ei ollu ostettu stokkasta niin ENHÄÄ mää voinu syyä ku vain ne annen makkarat :-)

tässä ollaan jossain tosi korvessa :-) komeassa suosaarekkeessa.
1324500.jpg

oli mulla varjo seuranain
1324470.jpg

olen lelun osto pannassa :-(  sain kuitenki kotona sitten lahjanki...jonka toi pihi oli käärinyt eilisen lehteen...tosin ootin,että pihalla ois ollu uus kelkka ja kuskina olis ollu joku nätti cardityttö,Hippa nimeltään,mutta ei me taijeta ihan piakkoin tavata :-( ...mutta on toi puruluukin ihan ok...tällä kertaa.

1324511.jpg

Siskoni Giga oli sentään saanu kunnon lelun,mutta se onki kuulemma paljon taitavampi "teurastaan" noita leluja...ne voi ehjätä...mää teen kuulemma liian tarkka työtä. Kiitos Hannalle ja Gigalle kuvista.Toivottavasti me nähdään siellä Kajaanin agileirillä...kun määki olen sinne tulossa :-D Onneksi saan Sonjat kartturiksi,ettei toi yks tuu siihen sekaantuun...Eiköhän sinne ole tulossa isä Misiu ja äiti Jolakin...mun lapset on vielä niin pieniä,ettei niitä voi sinne houkutella vielä.

Tässä KAUNIS siskoni Giga uuden pehmolelunsa kanssa
1324180.jpg

on siellä etelässä tosi vähän lunta

1324182.jpg

Sekä tässä kuva veljestäni Kaaposta...jumankekka että Kaaposta on tullut komea MIES...mie oon sen rinnalla ihan pikku pojan näköinen...on meillä kuitenki samanlainen velmu ilme...sinuakin olisi kiva nähdä ihan livenä...siitä onkin jo pari vuotta kun tavattiin Jokirannassa.

1324240.jpg

sain uusia kuvia tytöistäni...

Aivan älyttömän sievä tyttöni Tosca Tampereelta...kuvat otettu Porissa,jossa on todella vähän lunta!...katsokaa tekin on..on tuo tyttö nätti...miten teistä tuli noin sieviä...kukahan se on oikein iskä...äidin tiedän :-)

1324228.jpg

1324193.jpg

no ehkä se tämä kuva kuitenki todistaa sen että minä olen iskä...on se tämäki lapsi perinyt minun pallohuulluden :-)

1324213.jpg

Kiitos Salla kuvista :-)

ja tässä Kemin like a leidi :-)

1324237.jpg

tämän rinsessan tapasin ensimmäistä kertaa tuolla corgiseuran kokkouksessa...on se niin siron kaunis tämäkin tyttö...elikkä saanko esitellä Hilla from Oulu

1324555.jpg
 
Viskin kanssa ne osallistu näytskitreeneihin...Kyllä iskän sydän paisu ylpeydestä,ja varmasti äidinki...vaikka ovat vasta 4kk...niin kyllä ovat kauniisti pöydällä...vai mitä :-) ja hihnassa osasivat seurata tosi hyvin.

Hilla pöydällä
1324530.jpg

ja Viski pöydällä

1324562.jpg

tästä
pääsee katsomaan Viskin ja Hillan riehumiskuvia...oli niillä hauskaa...ottakaahan uusiksi pian...

Oikein kaunista kevään alkua kaikille ystäville jotka tänne eksyvät...laittakaahan kuulumisia ja saa tänne meille tulla kyllään...oon opettanut annet siivoamaan paremmin,nyt se tajuaa että keskuspölyimurikin pitää tyhjentää ;-)

Annen kuvallinen ja sanaton terveinen jonnehi...jos se joku tänne vielä sattuu eksyyn ;-)

1324559.jpg