Minä toivotan täältä Huitsin Nevadasta...erityisesti haluan toivottaa kaikille lapsosilleni,jotka nyt valloittavat maailmaa uusissa kodeissaan...Pistäkäähän maailma sekaisin :-)   ja tottakai jokaikiselle kulkijalle,joka täälläkin vaeltaa...Toivottavasti tämä vuosi tulee olemaan teille entistä parempi.
Vietimme Annen kanssa kahdestaan (taas) kerran rauhallisen uuden vuoden,kun SEN pitää mennä taas aamulla sinne päivähoitoon,josko se sieltä pian jäisi poies :-) kun on sellaista suunnitellut jo tovin.Minä tulen tässä piakkoin takaisin lisäilemään uusia kuvia,mutta nyt mun täytyy sen puolesta tähän jotain laittaa...se kun on niin tyhymä ettei ossaa tätäkään käyttää...vanahahan se on,niin suotakoon se hänelle :-D

Kuulemma tämä pitää tähän laittaa...se kenelle tämä on tarkoitettu...tietää kuulemma sen,jos tänne joskus vielä sattuu eksymään ;-)  (tuskin) Halauksen hänelle ja tulevalle maailman valloittajalle jonnehi lähettää ja toivottaa myös hyvää uutta vuotta ja pyytää kestämään sitä...kun se on niin tyhymä :-) mutta ihan hyvä pelle se näköjään on...miksipä sitä muuksi ennää voi kutsua.

Minä muistan sinut
Kun katson kurkien auraa
Minä muistan sinut
Kun lapset nauraa
Minä muistan sinut
Kun pakkanen paukahtaa
Minä muistan sinut
Ja aina aion muistaa

Minä muistan sinut
Paremmin kuin ketään koskaan

-Kaija Koo-

en anna sen enempää sotkia minun sivuja,Daa...ainakaan ennen seuraavaa kertaa,pakko kai sen on antaa,kun se vielä kuitenkin meijät "elättää"...emmie sitä kuitenkaan kohta kehtaa ennää mihinkään päästää...niin täytyy minun sitten keksiä jotain työpaikan tyyppistä.

palelemisiin terveisin Veltto "reppana" from Huitsin Nevada :-)