Moikkis moi :-D
Siis meillähän yleensä aina täällä HuitsinNevadassa aurinkoista,paitsi silloin ku tuo anne myrskyää...Daa,mää pistän sillon yleensä tuonne ulos jäähtyyn...yleensä talvisin katuaa lumet ja kesällä se pilkkoo noi polttopuut.Ja näkisittepä kun se hakkaa kahta puuta vastakkain...elikkäs päätään petäjään...siinä tullee kuulkaas tikku poikineen...on mulle sitte valmiiksi pilkottua,että voin niitä piilotella...Tosin viimeksi kun se teki lumitöitä...niin kuulu siellä aina välillä ....kele...tana...kun se kola vähän töksähteli esteisiin...niin mun pitää vähän hillitä tonne pihalle piilottelua.

Tänäänki tai siis eilen jo :-) paistoi täällä aivan mahtavasti aurinko....met käytiin tuolla lähisuolla seikkailemassa...meillä vaan unohtu jalakapallo kotia,niin oisin voinu ton taas sata nolla hävittää...mutta tästähän noi ilmat vaan paranee.
1233501.jpg

arvatkaa tykkäskö se kun mää kerkesin tehä sille pienet "raatobongari" pyörimiset...Ai,että sitä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin makia aina välillä huuattaa :-)
1233502.jpg
siis meillähän on ollu tälläset kelit jo täällä varmaan kuukauen verran...nyt on muutamana kertana ollu ihan hankiset paikkapaikoin...
1233504.jpg

Mie pistin sen ostaan mulle uuen läppärin,niin saan tällä ihan ittekseni näpytellä...Se saa surffia tuolla eteläsiivessä tuolla traktorilla,ku mie pärryyttelen täällä pohjoissiivessä tällä formulalla.Iteppä meni viime kesänä ostamaan kameran,ja kun on  niin "säästäväinen",että ei tuhua noita ylimääräisiä kuvia niin nyt saa sitten kärsiä ku ei kone pelitä.Mulla on vähän hankalaa tän läppärin kanssa,kun noi hiiret käy taistelua keskenään,ja mää yritän sitten lyyä tassua aina tähän väliin...Saako tota läppärin ommaa hiirtä mitenkään tapettua silleen sivistyneesti....yritin kyllä ehottaa kulmahiomakonetta,jos sitä ois käytetty...mutta kun se on koko ajan tolle yhelle kauneudenhoitoon varattu...niin en sitäkään voi käyttää.Halavemmaksi tulis senki käyä pistään jesseteippiä tonne korvien taakse,niin ei menis niin monta hiomalaikkaa viikossa.Ohan se kokkeillu aina välillä juua kylymä kahavia,mutta kuten tiiätte ei sekkään ihmeisiin sentään pysty!Onneksi mää yks aamuvuoro kerkesin sen pysäyttää kun se oli lähössä pepsodentit naamassa töihin...Tuumas mulle vaan sitten että "kylläpäs kiristi rypyt kivasti,oiskohan tosta toistekki hyötyä"...Olis pitäny antaa sen mennä niine hyvineen töihin...

Viskikin kasvaa kovvaa vauhtia.Vein tässä yks päivä Väinöt sitä katsoomaan...OLI mukamas mukavampi ku minä kakarana.Oon määki käynynnä sitä kattomassa monta kertaa..EIKÄ se musta nyt niin ihmeellinen ole...Viski yrittää mua kauheesti liehitellä...yhen kerran oon sitä kuonolla tönnässy ja sanonu sille "Että oot mun poika,mutta se siitä"...Moona oli siellä sillon ja sen kanssa oli paljon mukavampi leikkiä...mää niin noista kakaroista välitä.Väinöhän jakso sen kanssa peuhata vaikka kuinka kauan.Sitä mää en ymmärrä,että miten Väinö jakso sen kanssa,kun se mulle aina sano,että väistä vähän...Väinö onki aina ollu paljon lapsellisempi ku minä...Minä oon ollu aina iso mies.

kahestaan ne tossaki vaan jutteli..no,tyttökoirat onki paljon mukavampia :-)1233505.jpg

Väinö anto Viskin roikkua sen päällä vaikka miten...Ei se vaan mun kaa :-(
1233506.jpg

Agiesteenäkin se oli Viskille...1233508.jpg

Yhessä ne vaan kauemmas katteli
1233509.jpg

ja juoksenteli pitkin pihaa valot päällä

1233510.jpg

Maltto net sitte sisällä vähäksi aikaa rauhoittua...
1233513.jpg

Kauheesti en vielä ole noita minun ja Hipan jälkeläisiä nähäny...no Hillalla ja Viskillä on reffit tossa viikonloppuna,niin oon Annelle sanonut, että sitä tyttöä pittää mennä katsomaan.Muutaman kuvan olen saanu...joista kiitos Sallalle ja Toscalle Tampereelle ja Ulpulle kun se aina muistaa minua....ja minä kyllä muistanki annelle aina niistsä ruokatarjoiluista mainita :-)

Tässä on minun kaunis Tosca-tyttö Tampereelta
1233517.jpg

hyvin on tytöllä siellä menny,pennuillehan kaikenlaista aina tapahtuu ja sattuu...mutta semmosta se aina välillä on....ja on mahtanut Tosca osata kuitenki ottaa noi ihmiset sielläki jos tassunsa ympärille...luulen minä :-)  Terveisiä tytölle,ja puikkaahan iskälle taas joskus kuulumisia!

Minun ja Hipan vauhti mimmi Kemistä...Leidi,joka on jo ajatustakin nopiampi :-) mutta nehän onkin niin vanhoja siellä Kemissä ;-) ettei niillä ennää toi ajatus luistakkaan.Ja kyllä tuo tyttö on niinku peiliin kattosin
1233518.jpg

Tämä herrasmies on Popo...joka varasti tuon meijän annen sydämen.....sain sille järkeä puhuttua,että MIE OLEN YKSIN SEN ELÄMÄN MIES.......nyt ei oo vielä tillaa kakarakoirille :-) se kun ei muusta osannu puhuakkaan....
1233519.jpg

Kiitoksia kuvista...ja mielelläänhän minä niitä tänne laitan kun on nyt tämä uus kone...joka pelittää vielä ennenku anne taas tämänki tukkii.

Nyt täytyy mennä piilottaan TAAS yks tennispallo tuonne sänkyyn,ku toi innostu siivoon eilen ja löysi mun piilot...Tänään onkin kiva päivä kun saan tuon Väinön tänne kaveriksi,ettei tartte ton yhen juttuja yksin kuunnella.Lauantainahan me mennään corgikävelylle...tai jos vaan paistettas vaan makkaraa :-)

JA Jossu-tädille mulla onki sitte asiaa,kunhan ensin päivitetään tarkemmin toi meijän agiliitotilanne...ku myö saatetaan tarttea oikeesti apua...Kun tää mun kaks vasenta jalakaa omistava ei pysty leikatun selekänsä takia juokseen....mutta katellaanpa ensin tilanne,ja mietitään tosissaan onko minusta mihinkään...ja kuin tuon kartturin tilanne mennee?

Kaikille oikein aurinkoisia päiviä...meillähän ne on aina ;-)
Ja anne lähettää Ihaalle ja Nalle Puhille terveisiä...ois kiva taas kuulla jotakin sieltä päin....eikös se ookki se "risto reippaan" kuvauspäivä kohta? Sitten varmaan pittää Nasun ruveta miettiin muuttoa sinnepäin :-D Ketäs muita siellä nyt asukaan vielä :-)

Kuulumisiin,ja jos törmäillään,niin ei huijota