Moikka kaverit :-)
Pistin Annet lämmittämään leivinuunia,niin se on poissa jaloista.
Kävin eilen tuolla Kajaanissa perinteisessä loppiaisnäyttelyssä.En ollut tavannut koskaan sitä tuomari setää...Mää en voi ymmärtää mistä se setä tiesi,että sininen on minun mieliväri...se oli aikas viisas :-D ja sitäpaitsi minä olen niin kiltti,että tiesin muille pojille tulevan pahamieli,jos joku muu ois sen saanu...niin mie sitten halusin sen värin...Vaikka oonki korvenkulkija,niin ossaan olla kohtelias kaunpunkilaispojille.Toi Anne oli vaan vähän laiskotellu mun kynsienleikkuussa,ja mie pyyänki Jossu-tädiltä :-D sen puolesta anteeksi...että ens kerralla muistutan sitä siitäki...unohti se monta muutaki asiaa...mutta en minä aina viitti kaikkea paljastaa.Onneksi Anne kuitenki haki meijän seuraksi Päivin,ettei mun tarttenu koko matkaa sen höpötyksiä yksin kuunnella.Se kun joskus VOIS ees olla 5s hiljaa ja ajatella mitä sanoo.Tästä seuraavasta tulee minulle varmaan surffauskielto vähäksi aikaa...simpukkajuttua en uskalla (vielä) tähän laittaa :-D

Kuvitelkaapa ihana,lämmin syysilta,aurinko on painumassa yöpuulle ja värjää taivaanrannan punaiseksi.Istutte veneessä ja kuuntelette henkeäsalpaavaa hiljaisuutta...annatte veneen hiljaa kulkea jokea pitkin...nautitte kauniista hetkestä.Yhtä-äkkiä kuuluu  ylhäältä "sammakon kurnutusta"...JA mitä tekee tämä meijän tyhymä...OLIS ollu sen  10s tai ees 5s hiljaa ja AJATELLU...mutta eipä tietenkään...se nostaa sormen ylös ja  sanoo  että "SAMMAKKO"...oli  siinä sitten sekin hetki pilalla...meinasin tippua venneestä muiden mukana...meijän luontoihminen *hihitän vieläkin sille*  tunnistaa lentävän sammakon...no,kun saatiin pyyhittyä veet silmistä niin piti meijän sille kertoa että se oli sitten Lehtokurppa,joka lentäessään päästää sammakonkurnutusta muistuttavan ääneen.Siis oikeesti onko teillä muilla kotona ihan noin tyhymää  :-)  ja mää sentään olen ton kanssa kahestaan täällä...arvatkaa onko mulla välillä sen kanssa kestämistä.Koittakaa tekin siis sitä kestää :-) kyllä se ehkä joskus oppii olemaan aikuinen tai ees vähemmän tyhymä :-)

Meinas tässä unohtua yhet erikoisterkut...Lapin tytölle sinne Kitshbyheliin elikkäs Kittilään Empulle terveisiä...sinnuu oli mukava nähä :-) ja mie oon edelleenkin NIIIIIIIN katteellinen teille kun te saatte siellä asua.Mieki yritän tota Annea saaha muuttaan pohojosemmaksi,kyllä kai met jollain tultas toimeen...katellaan,josko sen minun haave vielä toteutus :-) Tolla yhellä on niin mahottomia haaveita,ja kun se ei malta olla joskus ees hiljaa,niin net aina katuaa.

Laitan tähän muutaman kuvan,että on meilläki kuitenki kauniita maisemia,vaikkei ne Lapin tuntureita voita.jos te kaverit sitten välillä ymmärtäsitte tota Annea,kun se tollasia minun kanssa katselee...kyllä siinä vähemmästäkin ajatukset karkaa vaikka mihin :-)


1189114.jpg

1189116.jpg

  Eka pakkanen saa aikaa luonnossa todella kaunista

1189112.jpg

                  Hymyilemisiin Veltto täältä HuitsinNevadasta
                  ja Ihaalta jonnekki kuitenki niitä terveisiä,ja muista pittää Nalle Puhista huolta :-)