Se aika kulukee nykyään nopiammin ko kuollu lokki lentää.Minä en ole kerennyt muuta juuri tekemään kun hoitamaan tuon Annen kuntoilua...mutta ei se pirtana tiputa tota painoaan...minä rupean vaan kohta muistuttaa Arnold vitsinikkaria.Mennee ihan ylikunnon puolelle :-)

Enkä nytkään kuulemma saa kauaa tässä roikkua kun ton yhen pitää päästä nukkumaan.Se joutuu (saa olla) olemaan aaton ja joulupäivän töissä.Minä joudun täällä sitten yksin Pulille ja Ukolle laulamaan joululauluja.Tietenki se on KYLLÄ parempi vaihtoehto kuin tuon yhen jodlaus...kuulisitte kun se joskus suihkussa laulaa...on usiampi laatta jo seinästä irronnu.
Pääsen kuitenki sitten iltasella käymään mummolassa jouluaterialla.Net on kivoja,viime viikollakin kun toi yks oli yöt töissä,niin olin siellä yökylässä.Mummu leikki mun kanssa koko yön,ku pappa ei antanut nukkua sen sängyssä.Me sitten nukuttiin kahestaan mummun kanssa lattialla...ja ajatelkaa se on jo melkein 85 vuotta ja jalaka nousee ko nuorella tytöllä ja on muuten parempi leikkikaveri ko Anne.

Lähetän tässä kaikille ystävilleni HYVÄN JOULUN toivotukset !!!!!

JA erityisterveiset joka ikiselle pentuselle eli Kaapolle,Viskille,Leidille,Popolle,Tassulle,Hillalle ja Kertulle ja rakkaalle Hipalleni...pistäkääs lapset maailma sekaisin :-)

ja lähettäkää meillehi tänne korpeen aina joskus postia :-)

ja Annelta erityisterkut jonnehi :-)