Minun rakkaani ottaa nokoset vauvalaatikossa

1020825.jpg


Kemistä kuului tänään sydäntä pompottavia uutisia.Hippa on ruvennut käyttäytymään tänään sillä tavalla,että Ulpulla saattaa tulla valvottua tämä yö....No,en minäkään saa unta kun jänskättää niin mahottomasti.
Nyt pittää lähettää Hipalle aivan mahottomasti virtuaalihallauksia,että kaikki mennee kaikilla hyvin.Saas nähä onko meikäpoika huomenna iskä...sitten kuulemma mun pittää ruveta käyttäytyyn isikoiran lailla,en kuulemma saa olla vauva ennää.Pöh..kaikkea tuo Anne kuvittelee,miehän oon kietonut sen tassun ympärille...Vai mitä sanotte...ku pikkasen piippaan,niin se tullee heti mua hoitaan...vieläkö se tajuais tuon ruokapolitiikan hoitaa kunnolla...mutta yks asia kerrallaan...eihän siltä voi kaikkea vaatia.
EI muuten ole vielä saanut niitä renkaita vaihettua...saamaton se välillä on.Muutenki se on ollu vähän hassu...saattaa jäähä yhtä-äkkiä vaan tuijottaan johonki...ei edes eilen huomannu kommeita Mettoja,vaikka minä kuin ne sille löysin...onkohan sillä kadonnut ne viimosetki aivosolut,vai oisko sillä jottain muuta...voipi olla että sillä on yläkerta kastunut...tai sitten se on vaan pihalla?

Äiskäni Jola tempas tännään agiliidossa viimosen nolla,ja menee myös Agiliito kisoihin Varkauteen...Jonnekka Iskäni Misiu pääsi vähän aikaisemmin.Rulla Hipan äiskä taituroi tuolla Tokokentillä.On minun ja Hipan lapsosilla mahottoman hienot "isovanhemmat"...saas nähä perriikö pentuset geenejä niiltäkin...minulta net ei taija saaha ku pellegeenit...mutta on sekin ihan hyvä taito ;-)

Mutta nyt täytyy yrittää eres vähän nukkua,jos uni tullee silmään...taijan käy aina välillä tassuttelemassa tuolla nettisivulla...jos ei sitten Väinö kertoile mulle Oulun suunnasta viestiä...että siitä on tullu ISOsetä...

Aivan mahottomasti hallauksia kaikille teille...ja Anne kuulemma lähettää kans jonnekki :-D