Kävin taas ihhailemassa Hipan kuvia (kiitos Ulpulle,että saan ne tännekki laittaa)...On Hipalla kyllä mahottoman kaunis vatsa.Nyt on menossa 55vrk siitä kun me yhdessä Hipan kanssa vettä juotiin :-) Ei me muuta tehty ;-D...paitsi kävinhän minä kylässä siellä Kemissä,mutta sehän oli vaan silleen kyläilyä,ja sai siellä tosi hyvvää ruokaa.Mää oon Annelle vähän siitä vihjaillu,että vois sitä silleen niitä hanhenmaksapalleroita ja sisäfilepihvejä täälläki tarjoilla.Vielä kun Hippa jaksais muutaman päivän noita meijän pentusia massussa kasvattaa,niin sitten varmaan helpottas,ja minäkin pääsisin sitten niitä katseleen...Tai ekaksihan minä haluaisin kyllä Hipan kanssa jutella,kun meillä synkkas muutenki niin hyvin...On se niin nopia tyttö,että minä ainakin tykkäsin siitä hirmuisesti,kun täällä kotona sen kanssa kirmailtiin.Loppuviikosta voip olla,että meikäpoika saa niitä nakkisikareita...Jänskättää vaan niin maanperusteellisesti.

Tässäpä on Hipasta teille muillekki kuva nähtäväksi...on se nätti toi massu!
1007120.jpg

Hippa on niin rauhallisen näköinen tuossa ulkoilukuvassa...

1007121.jpg

ja tässä on todisteena kuva,että vettä me vaan samasta kupista juotiin

1007124.jpg

Kyllä minä varmaan kuule Pappa-Misu sinulle HK:n siniset lenkit tarjuan,kuhan nähhään...oon minä sitten niin ylpiä iskä,kun meijän suku jatkuu.Nyt vaan ootellaan...ja lähetetään Hipalle paljon tsemppiä.

Muillekki kavereille terveisiä...nyt mun täytyy mennä taas huuattaan tuota Annea...ettei se pääse ihan liian helpolla tänäänkään...ku ei se taaskaan saanu noita renkaita vaihettua...niin pittää sille jottain viihykettä keksiä.Onneksi se lähtee yöksi töihin niin saadaan Pulin ja Ukon kanssa bilettää rauhassa...